Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

Znakovi pretreniranosti

Znakovi pretreniranosti

Upale mišića

Normalno je da mišići jako bole nakon što tek krenete u teretanu. Ako ste novi u treningu taj osjećaj će potrajati i po nekoliko dana nakon treninga. Međutim nakon nekog vremena taj bol bi trebao da prestane. Ako nakon treninga neke mišićne grupe 2 dana ili više poslije toga još uvijek osjećate bol i upale, postoje šanse da ste u stanju pretreniranosti te da ne dajete svojim mišićima dovoljno vremena i nutrijenata za oporavak.

Pad snage i izdržljivosti

Još jedna stvar koju možete primjetiti je da u stanju pretreniranosti ne možete da napredujete ili čak u gorem slučaju ne možete da radite ni sa težinama sa kojima ste nekad radili. Štaviše možete da se osjećate kao da ste slabiji iz dana u dan. Pobrinite se da mišićima date dovoljno odmora nakon vježbe.

Manjak sna i zamor

Kod ovog slučaja nema sumnje, ako osjećate ekstreman umor nakon što ste napravili i pauzu od dan ili dva to je definitivno znak da ste pretrenirani. Ovo se može desiti zato što nikada tijelu ne pružate dovoljno odmora te se sav taj zamor akumulira što dovodi do ekstremne iscrpljenosti.

Neki ljudi mogu iskusiti čak i suprotne efekte tj. da pate od nesanice te da nemaju miran san. Pobrinite se da dovoljno spavate jer je to najvažniji period oporavka. Radije uzmite sedmicu odmora od treninga jer je i to bolje nego da pokvarite svoje potencijalne rezultate na duže staze zbog zamora.


 ZMA
 može biti od velike koristi u povečanju testosterona, kao i u regulaciji sna 

Smanjenje apetita

Sigurno znate da je posljednja stvar koju treba da uradite odmah nakon treninga prejedanje. Osjećat ćete se nelagodno. Isto tako se možete osjećati po pitanju hrane nakon što dođete u stanje pretreniranosti. Ovo se dešava jer je tijelo preumorno i „neraspoloženo“ čak i za jednostavan zadatak, koji inače svakodnevno obavlja, kao što je probava hrane.

 

Podijeli