Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

Trikovi za brže sagorijevanje tjelesnih masti

Trikovi za brže sagorijevanje tjelesnih masti

Ako želite skinuti suvišne masne naslage sa svoga tijela jednostavno morate sagoriti više kalorija nego što konzumirate, uz kombinaciju dobrog vježbanja i kvalitetne i zdrave prehrane. Ako želite izgubiti tjelesne masnoće i izgraditi mišiće isprobajte savjete koji slijede u ovom članku. Uz pomoć njih brže i djelotvornije ćete doći do željenih rezultata.

Trening sa tegovima

Trening sa tegovima u kombinaciji sa aerobnim treningom je glavni element u izgradnji čiste mišićne mase i snage.  Trening sa tegovima je anaerobna aktivnost i prvenstvene se troše ugljikohidrati, dok aerobne aktivnosti troše masne naslage kao gorivo. Upravo ova činjenica je dokaz da su treninzi sa tegovima i aerobni treninzi neraskidiva cjelina. Intenzivan trening sa tegovima povećava mišićnu masu i omogućuje dodatni period u kojem se metabolizam ubrzava odmah nakon treninga.  Intenzivan trening sa tegovima omogućuje potrošnju kalorija nakon obavljenog treninga , što je upravo objašnjenje zašto bodibilderi  mogu ostati poprilično izdefinisani tokom cijele godine a da pri tome ne rade mnogo aerobnih aktivnosti. U konačnici, potrebno je konstantno raditi treninge sa tegovima, i ukoliko je moguće posvetiti isto vremena i aerobnim aktivnostima i tegovima i zdravoj ishrani, u ostvarenju vašeg konačnog cilja – gubljenje masnih naslaga.

Kardiovaskularni trening

Kada biste koristili standardne tehnike, najbolji način da spalite masti brže nego što bi to primijetili je intervalni trening. Kombinacija jednog minuta vrlo intenzivnog kardio sprinta sa jednom minutom laganog kardio trčanja je najjednostavniji put ka ostvarenju cilja. Tokom minute odmora vaše disanje će se dovoljno usporiti, ali vaši otkucaji srca će i dalje biti visoki što će usloviti izgaranje masti na najvišem mogućem nivou. Morate imati na umu da kardiovaskularni trening, kao što je trčanje, vožnja bicikla i slične aerobne aktivnosti prvenstveno troše masne naslage kao gorivo. Dakle, logičnim se čini da trebamo raditi samo aerobne treninge da bi izgubili masne naslage, međutim postoje pravila kojih se morate pridržavati ukoliko želite brzo i efikasno izgubiti masne naslage. Dakle, pravila su: izbalansirana ishrana, aerobni trening i trening sa tegovima.

Ishrana

Korektna ishrana je jako važan faktor u ostvarenju željenog cilja i vrlo je bitno voditi računa da napravite kalorijski deficit. Dakle, potrebno je da unos bjelančevina i esencijalnih masnih kiselina bude dovoljan, pri čemu je od velike pomoći i unos trikovi- količini. Koristite nivoe ugljikohidrata da bi vam tijelo diktiralo koliko masti gubi i koliko brzo to radi. Ne zaboravite da vam je šećer neprijatelj broj jedan kada ste na dijeti i smanjite ugljikohidrate svake sedmice za oko 40-50 grama.

Dodaci israni

Postoji mnogo visoko efikasnih suplemenata koji su danas dostupni , a kojima ćete poboljšati energiju, zaštiti se od izgaranja, popraviti raspoloženje, smanjiti žudnju za hranom i u konačnici ostvariti željeni cilj – ubrzati metabolizam i sagoritii masnoće. Da bi zadržali tiroidnu funkciju na normalnom nivou najbolje je upotrijebiti tirozin i jod, dva suplementa koji će učiniti da metabolizam radi učinkovitije i brže sagorijeva masti. Kofein i zeleni čaj su suplementi koji se koriste za povećanje energije i ne dozvoljavaju da manji broj kalorija koje unosimo u naše tijelo uzrokuju niže energetkse zalihe. Naša preporuka je novi pre-workout od Optimum Nutrition kompanije, Platinum PRE. Više o proizvodu možete pročitati ovdje. 

Stres

Na putu ka ostvarenju željenog cilja, tokom dijete, vaše tijelo često ide u stanje panike kada shvati da je smanjen unos kalorija u organizam i da se unose samo one koje su neophodne za normalno funkcionisanje i održavanje. Ova situacija može da dovede do toga da tijelo čuva masnoće i umjesto njih spaljuje mišiće. Neophodno je da svakodnevno stres držite pod kontrolom i da svome tijelu obezbjedite što manje hormona stresa, a najbolji i najefikasniji načini da to izbjegnete su joga, meditacija i masaže.  Savjet je da ne započinjete dijetu kada prolazite kroz stresan period u životu.

Sretno!!

 

Podijeli