Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

Super intenzivni trening zgibova

Super intenzivni trening zgibova

Ukoliko želite raditi na leđima zgibovi na vratilu su pravo rješenje. Bitno je da imate na umu da željene rezultate ne možete dobiti samo uz nekoliko odrađenih serija.  Preporučujemo vam intenzivan trening zgibova i rezultati neće izostati.

Za jačanje svakog od mišića postoji adekvatna vježba. Za leđne mišiće to su svakako zgibovi. Mnogi će radije dizati utege nego se usuditi raditi zgibove, jer zgibovi su jako zahtjevni.  Mnogi na početku ne postižu zadovoljavajuće rezultate ali ne treba odustati.

Ne dajte se obeshrabriti. ĐŒesto se desi da ne možete uraditi nijedan zgib ali morate biti uporni. Ukoliko budete radili ponavljanja jedan zgib će prerasti u dva, dva u tri itd. Nipošto vježbu nemojte isključivati iz svog programa vježbanja.

Uz ovaj trening razvićete svaki mišić vaših leđa, a program izvođenja zgibova je koncipiran tako da zgibove radite kombinirajući više zahvata i pozicija ruku.

Ako vam ne ide da na samom startu izvodite po jednu ili dvije serije koristite pomoćna sredstva kao što su: rastezljive gume, lopte, samo nemojte odustati.

 

Program vježbanja:

  1. Zgibovi sa širokim hvatom – od 4 do 5 serija po 25, 17, 15, 12, 12 ponavljanja
  2. Zgibovi (hvat u širini ramena) – od 4 do 5 serija po 15, 15, 15, 12, 12 ponavljanja
  3. Zgibovi sa V šipkom – od 4 do 5 serija po 15, 15, 15, 12, 12 ponavljanja
  4. Prednji zgibovi (brada iznad šipke) – od 4 do 5 serija po 20, 17, 15, 12, 12 ponavljanja

 

Video varijacije zgibova na vratilu

Pogledajte različite varijacija zgibova na vratilu u demonstracijama na video klipovima ispod. Obratite pažnju na dobru formu. Budite slobodni upotrijebiti bilo koju od ovih varijacija zgibova na vašem treningu kojeg smo naveli iznad.

 

 

Podijeli