Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

Koliko traje oporavak?

Koliko traje oporavak?

Iskusni vježbači će vam reći da mišići i snaga ne rastu u teretani. Amino kiseline iz proteina i vrijeme provedeno van teretane su ključni kako biste postali veći i jači. Debata koja slijedi je o tome koliko dugo oporavak traje. Studija objavljena u Dnevniku Snage i Kondicije pruža uvid u stanje žena u dvadesetim godinama koje su bile van trenažnog procesa.

Istraživači su zahtjevali od 10 ispitanika da izvedu 4 seta od 10 ponavljanja sa 80% težine od jednog maksimalnog ponavljanja. Uzeli su iste podatke 24,48 i 72 sata poslije treninga kako bi vidjeli da li su subjekti povratili početni nivo snage. ĐŒak 72 sata poslije treninga ovi početnici nisu bili u potpunosti oporavljeni od treninga sa otporom.

True Strength Moment: činjenica da su ovi subjekti bili početnici u treningu sa utezima je vjerovatno bila važan faktor u njihovom oporavku, naročito jer je trening bio naporan. Šejk proteina sirutke unutar 30 minuta nakon završetka treninga će ubrzati i unaprijediti oporavak. Općenita preporuka je da se svakoj mišićnoj grupi da najmanje 48 sati za oporavak. Zbog toga mnogi vježbači podijele trening na gornji/donji dio tijela ili potisci/povlačenja u jednom danu a zatim kardio trening nakon 2 dana treninga sa utezima.

Podijeli