Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

Koje su to najbolje vježbe sa bućicama?

Koje su to najbolje vježbe sa bućicama?

Ukoliko se desi da nemate baš uvijek pristup tegovima i drugim spravama i teretani, a jedino su vam svakodnevno dostupne bučice ne posustajte. Korištenjem samo bučica postići ćete jednako dobre i efikasne rezultate sve dok pravilno vježbate i pravilno izvodite vježbe. U ovom tekstu predstavljene su vam najbolje i najefikasnije vježbe sa bučicama kao i načini izvođenja istih, kako biste ostvarili željeni cilj.

Da li vježbe sa bučicama daju zaista jednako dobre rezultate kao i vježbe sa drugim spravama?

Definitivno vježbe sa bučicama daju odlične rezultate kao i vježbe sa ostalim spravama u teretani, i to ne samo da će biti jednako dobre nego su idealne za početnike u bodybuildingu kojima je cilj izgraditi velike i snažne mišiće. Upravo su vježbe sa bučicama idealne kada je u pitanju izgradnja mišića, budući da se radi o slobodnim težinama koje su bolje u ovom slučaju u odnosu na ostale sprave za vježbanje.

Jedan od najčešćih razloga zašto većina ljudi više voli raditi vježbe sa bučicama nego druge vježbe na spravama, je upravo činjenica da bučice mogu nadomjestiti sve vježbe sa sprava. Pri tome ne postoji velika razlika u načinima izvođenja vježbi, naprotiv, neke vježbe sa bučicama mogu biti i bolje. Dakle, sve što se može izvesti sa tegovima i šipkom, može se izvesti i sa bučicama – bučice mogu nadomjestiti sve.

Vježbe

Sada kada ste svjesni koliko su vježbe sa bučicama zaista dobre i kako one mogu biti učinkovite, sigurno ste nestrpljivi da saznate koje su to vježbe koje su najbolje i koje biste vi trebali uvrstiti u vaš program. U nastavku predstavljamo listu najboljih  vježbi sa bučicama:

(Neke od vježbi u nastavku će zahtjevati neku klupu ili mjesto za sjesti)

Vježbe za prsa:

-       Vježbe sa bučicama na ravnoj klupi

-       Vježbe sa bučicama na kososj klupi

-       Vježbe sa bučicama na kontrakosoj klupi

-       Letenje ili razvlačenje bučicama (na ravnoj, kosoj i kontrakosoj klupi)

Vježbe za leđa:

-       Mrtvo dizanje

-       Jednoručno veslanje bučicom

-       Dvoručno veslanje bučicom

 

Vježbe za bicepse:

-       Stojeći biceps pregib bučicama

-       Sjedeći biceps pregib bučicama

-       Biceps pregib bučicama na kosoj klupi

-       Biceps pregib bučicama na „Skotovoj klupi“ (ako posjedujete takvu)

-       Koncentracijski biceps pregib

-       Hammer pregib bučicama

Vježbe za tricepse:

-       Stojeća triceps ekstenzija bučicom iza glave

-       Ležeća triceps ekstenzija sa bučicama

-       Triceps kickbacks sa bučicama (ako imate klupu)

-       Potisak na ravnoj klupi-uski hvat

Vježbe za ramena:

-       Potisak bučicama u sjedećem ili stojećem položaju

-       Arnoldov potisak bučicama

-       Frontalno podizanje bučicama

-       Lateralno podizanje bučicama

Vježbe za kvadricepse:

-       ĐŒučnjevi

-       Iskoraci

-       Step up

Vježbe za zadnju ložu:

-       Rumunsko mrtvo dizanje

-       Mrtvo dizanje bučicama na ravne noge

Program vježbanja za tri dana

U nastavku pročitajte nešto više o programu vježbanja samo sa bučicama koji je predviđen za tri dana.

Dan  1 – prsa, ramena, tricepsi

-       Vježbe sa bučicama na ravnoj klupi – 4 serije

-       Letenje ili razvlačenje bučicama na kosoj klupi – 3 serije

-       Potisak bučicama u sjedećem ili ležećem položaju za ramena – 3 serije

-       Lateralno podizanje bučicama – 3 serije

-       Ležeća triceps ekstenzija sa bučicama -  serije

Dan 2 – leđa, bicepsi

-       Dvoručno veslanje bučicom – 4 serije

-       Zgibovi – 3 serije

-       Slijeganje ramenima sa upotrebom bučica – 3 serije

-       Stojeći bceps pregib bučicama – 3 serije

Dan 3 – kvadricepsi, zadnja loža

-       ĐŒučnjevi – 4 serije

-       Rumunsko mrtvo dizanje – 4 serije

-       Iskoraci – 3 serije

-       Stajanje na jednoj nozi i podizanje na prste – 5 serija

Trodnevni program vježbanja je prilično jednostavan i vrlo učinkovit program za osobe koje žele izgraditi snažne mišiće,  izgubiti kilograme ili poboljšati svoje tijelo na bilo koji način. U program su uključene sve vježbe koje se mogu izvoditi i sa bučicama i sa tegovima i na spravama.

Dakle, kao što smo već napisali na samom početku teksta, ako imate samo bučice, ne trebate se osjećati beskorisno i smatrati da vam nešto nedostaje. To vam ne smije biti izgovor za neredovno vježbanje i to ne doživljavajte kao neki nedostatak, jer vježbanje sa bučicama može dati upravo suprotne i fenomenalne rezultate.

Vrijeme je da počnete koristiti bučice!!!

 

 

 

 

Podijeli