Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

Kako do povečanja mišične mase nakon samo 6 treninga?

Kako do povečanja mišične mase nakon samo 6 treninga?

Trening visokog intenziteta i odstojanja (HIT) je najbolji način da brzo proširite svoj kapacitet vježbanja. Neka istraživanja nalažu da se poboljšanje može postići nakon samo 6 termina treninga. Istraživanje objavljeno u Žurnalu primjenjene fiziologije pomaže u objašnjenju mehanizama koji se nalaze iza ovog ubrzanog rasta i poboljšanja.

Šesnaest osoba koje nisu imale prethodnog iskustva su izvele šest setova od 1 minute vježbanja na nepomičnom biciklu sa 75 sekundi smanjenog intenziteta između setova pedaliranja i odmora. Oni su radili dva ovakva treninga sedmično tokom tri sedmice. Analiza je pokazala da je povećanjem u mitohondrijama mišića došlo i do povećanja u skeletno mišićnom respiratornom kapacitetu.

Momenat prave snage: Mitohondrije stvaraju energiju u formi adenozinskog trifosfata, koji je poznatiji pod imenom ATP. Ovo je energetski sistem na koji se vaši mišići oslanjaju na kratko vrijeme, kada dolazi do intenzivnog povećanja snage usljed trčanja ili dizanja utega. Povećanje vašeg kapaciteta treniranja je samo početak, zato imajte jaku snagu volje i nastavite sa treniranjem i nakog tog šestog termina treninga.

Podijeli