Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

Ishrana i trening na putovanju

Ishrana i trening na putovanju

Ukoliko se bavite poslom koji zahtijeva česta putovanja, odsjedanja po hotelskim sobama i objedovanje po restoranima, vaši sportski rezultati se mogu vrlo lako spustiti na nižu razinu i to u samo nekoliko sedmica. Cilj ovog članka je otkriti vam ideje i dobronamjerne savjete kako osigurati da vaše dragocjeno vrijeme bude dobro utrošeno i  iskorišteno, i okrenuto ka izgradnji i održavanju vaših mišića, čak i u ovakvim situacijama.

Ishrana

Prvi i najveći problem svakog putovanja je obezbjediti i osigurati zdravu ishranu. Jer upravo na putovanjima većina ljudi kojima nije dostupna njihova kuhinja, postanu česti gosti restorana brze prehrane i restorana koji nude hranu za van. Takav vid ishrane može dovesti pod veliki upitnik vaše zdravlje i sportske ciljeve.

Savjet je da, kada stignete na odredište, vaša prva stanica bude trgovina, gdje ćete kupiti namirnice poput voća, piletine, prirodnog maslaca od kikirikija i veliku porciju žitarica za grickanje tokom dana. Najvažnije od svega je da obezbjedite velike količine vode. Većina trgovina je opskrbljena flašama od 5 litara vode, i savjet je da kupite tu flašu jer ste tom količinom osigurali potrebe za tekućinom naredna dva dana. Kako bi sve ove ideje rezultirale velikim uspjehom, preporuka je da odsjednete u hotelskoj sobi koja posjeduje frižider i štednjak kako biste svakodnevno mogli pripremati jela. Ukoliko imate neki poslovni ručak ili večeru u restoranu, uvijek možete naručiti pileći odrezak sa mnogo povrća ili sa smeđom rižom. Također zamjenski obroci i suplementi mogu odigrati vrlo bitnu ulogu za vrijeme putovanja.

Ukoliko zaista nemate mnogo vremena, možete izabrati jednostavniju opciju koja će vam obezbjediti sve što vam je potrebno poput proteinskih zamjenskih obroka kao što su: Natural Oats&Whey od ON-a, Procomplex Gainer ili Platinum Hydrobuilder.

Na taj način ćete osigurati proteine, i druge aminokiseline, ali i nutrijente koji će vam osigurati da ostanete u anabolitičkom stanju, čuvaući vaše mišiće osiguravajući im stalni dotok hranjivih tvari. Ukoliko nemate dovoljno vremena ni za pravljenje ovih proteinskih obroka njihova odlična zamjena su proteinske pločice, koje možete ubaciti u svoju torbu ili aktovku i osigurali ste  hranu i energiju u bilo kojoj situaciji.

Trening

U većini slučajeva hotelske teretane ne posjeduju odgovarajuće sprave i slabije su opremljene, i obično posjeduju samo neke kardio sprave, bučice, kablove,  no to nije razlog da budete obeshrabreni i da odustajete od treninga. Probajte iskoristiti na najbolji mogući način te sprave koje su trenutno na raspolaganju i napravite sebi program.  Program neka se sastoji od većeg broja ponavljanja vježbi sa bučicama i kablovima i vježbi trbušnjaka i sklekova.Uradite i intervalni trening na traci kako bi upotpunili nedostatak neophodne opreme. Upravo ta promjena programa vježbanja će osvježiti vaš ustaljeni način treniranja i stimulirati novi mišićni rast.

Ključ treniranja u takvim uslovima leži u improvizaciji i prilagođavanju. Ova promjena, osobama koje treniraju sa velikim težinama, obavljaju kompleksne vježbe i koriste kompleksne sprave može donijeti puno više nego što mislimo.

Međutim, ukoliko zaista ne možete i niste spremni unijeti promjene u vaš ustaljeni program treniranja, uvijek možete prošetati po mjestu gdje ste odsjeli i probati pronaći teretanu sa odgovarajućim uslovima i odraditi trening onako kako ste i navikli.

Odmor

Odmor je ono što će vam osigurati očuvanje, izgradnju i što je najbitnije spriječiti gubitak mišićnog tkiva za vrijeme trajanja putovanja. Vrlo često se desi da, kada ste u nekom drugom gradu, dođete u iskušenje da pogledati neki nastup ili da posjetite neke lokale i ostanete do ranih jutarnjih sati. Ovakvi izlasci mogu biti štetni  kako za vaše tijelo tako i za vaše mišiće. Potrudite se da ne pretjerujete i da osigurate 6 do 8 sati sna.

Slijedite ove savjete i sigurno je da ćete svom tijelu osigurati adekvatno okruženje u kojem će pronaći uslove za održavanje, oporavak i dodatni rast i razvoj, a vi ćete svakako sve više i više biti zadovljni vašim izgledom.

Podijeli