Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

Greške kod treninga nogu

Greške kod treninga nogu

Vaše noge su osnova vašeg izgleda. One prave razliku između dobrog i odličnog. Pored toga, ako imate jake noge mnogo je lakše izgraditi gornji dio tijela. Navest ćemo neke od grešaka koje mnogi prave kod treninga nogu.

Ne treniranje nogu uopšte

Mnogo ljudi potpuno izbjegava trening nogu. Zašto? Mnogi misle da su njihove noge već dovoljno razvijene iako to u stvarnosti nije tako. Također mnogi će reći da je trening nogu „težak“ te ga zato ne rade. Istina je da trening nogu može biti bolan, te ćete općenito biti pod upalama nakon što ga završite ali morate biti svjesni da ne možete graditi kuću bez temelja.

Upotreba prevelikih težina – pogrešne forme

Forma izvođenja pokreta kod treninga nogu je jedan od najvećih problema sa kojim se ljudi susretnu kod treninga nogu. Ovo se prije svega odnosi na izvođenje čučnjeva. Greška koju mnogi prave jeste da stave prevelike težine i zbog toga smanje opseg pokreta. Ovo će angažovati mišiće nogu da rade ali u minimalnoj količini kada se uporedi sa punim pokretom.

Npr. kod dubokog,punog čučnja pogađate kvadricepse, zadnje lože, gluteuse  dok ćete sa skraćenim ponavljanjima oduzeti sa anagažovanosti ovih mišića.

Pored skraćenih pokreta pri izvođenju čučnjeva mnogi se naginju previše naprijed te gurnu kukove previše nazad što za rezultat ima da rade više leđa nego kvadricepsi. Ovo može dovesti do teških povreda kičmenog stuba i leđa.

Zanemarivanje zadnjih loža

Ovo je nešto što mnogi rade a što u mnogome utiče na sveukupno razvijanje i izgled nogu. Morate zadnjim ložama posvećivati isto onoliko pažnje koliko i kvadricepsima.

Izvođenje čučnjeva na Smit mašini

Svakako da je i ovo bolje nego nikako ne raditi čučnjeve. Ali ako već radite ovu neprocjenjivu vježbu držite se slobodnih utega. Ovim ćete aktivirati čitavo tijelo i upravo zato je čučanj najviše cijenjena vježba. Dobit koju pruža čučanj vašem nervnom sistemu, nivou hormona rasta, i sveukupnom razvoju nogu nije ostvariva kada se izvodi na Smit mašini.

Jedini izuzetak treba da bude prilikom treninga u toku oporavka od povrede.

Sažetak i savjeti

- trenirajte noge ! Morate !

- vježbajte pravilno izvođenje čučnja

- radite čučnjeve

- svako ponavljanje izvodite u potpunosti

- držite broj ponavljanja od 8-12

- trenirajte zadnje lože da izbjegnete disbalans mišića

- čučnjeve biste trebali izvoditi sa slobodnim utezima, ne na mašini

Podijeli