Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

Greške kod treninga grudi

Greške kod treninga grudi

1. Pretreniranost grudi

Svi žele velika i jaka prsa. Ovo često može dovesti do toga da i kod treninga grudi dođe do vrlo česte zablude među vježbačima a to je da više predstavlja i bolje te da se trening sastoji iz bezbroj vježbi, setova i ponavljanja. Svakako ovo dovodi do potpuno suprotnog efekta od onog koji želimo da postignemo – grudi nemaju dovoljno vremena za oporavak te zbog toga ne mogu napredovati. Pored toga činjenica je da ne možete iz treninga u trening raditi sa najvećim mogućim težinama sve vježbe za grudi, zbog toga bi najbolje bilo ili trening grudi podijeliti na 2 treninga u sedmici ili svake sedmice mijenjati intenzitet i vježbe koje radite.

2. Previše ravnog benč pressa

Oduvijek je glavno pitanje po teretanama širom svijeta „koliko izbacuješ na benču“. Upravo ovakvo mjerenje snage dovodi do toga da vježbači rade previše setova,previše serija sa premalo ponavljanja. Kada se koristi pravilno benč press je odlična vježba, međutim u prevelikoj mjeri može dovesti do većeg razvoja donjeg dijela grudi u odnosu na gornji te izgleda „visećih sisa“. Također stalno izvođenje benč press-a sa maksimalnim težinama povećava šanse da dođe do povrede.

3. Zapostavljanje gornjeg dijela grudi

Ovo se javlja kao posljedica greške broj 2. Razvijen gornji dio grudi će vašem torzu dati snažniji i moćniji izgled, zbog toga ukoliko vam ovaj dio grudi kaska u odnosu na donji dio vaš trening grudi započinjite sa kosim benč press-om. Također u svakom treningu radite vježbe za gornji dio grudi barem u količini u kojoj radite i za donji, ako ne i više.

4. Slaba kontrakcija mišića

Ne trenirajte svoj ego već svoje mišiće ! U prevodu ne koristite težine sa kojima ne možete da se fokusirate na kontrakciju grudi prilikom svakog ponavljanja. Prevelika težina i pogrešna forma izvođenja vas samo može udaljiti od cilja – velikih i iscrtanih grudi. Zbog toga koristite težine sa kojima možete izvesti pravilno svako ponavljanje, te uvježbajte vašu mišić-mozak konekciju.

5. Prevelika upotreba sprava kod treninga grudi

Najbolji način da dođete do razvijenih grudi jeste pomoću slobodnih utega. Slobodni tegovi stimulišu grudi na prirodan način i generalno dovode do boljeg razvoja. Ukoliko vam je potreban dokaz za ovo pogledajte samo pektoralise bodibildera iz zlatne ere (1970-1980). Neka vam mašine poluže samo kao nadopuna treningu sa slobodnim utezima i u slučaju kada želite da postignete bolju simetriju već razvijenih mišića.

Podijeli