Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

9 Savjeta za poćetnike

9 Savjeta za poćetnike

9 Savjeta za početnike

1. Nikad ne žrtvujte pravilno izvođenje vježbe zbog veće težine

Ako ne želite da se bavite powerliftingom ovo nije nešto što treba da radite. Treba da budete potpuno skoncentrisani na kontrakciju mišića kojeg trenirate. Fokus i kontrakcija su mnogo važniji od težine koju podižete.

2. Tačno odredite svoje ciljeve

Bez cilja ste kao brod na sred mora, krećete se ali bez osjećaja za pravac. Ako ne znate što želite potpuno je nemoguće ostvariti nešto, logično. Odredite realne ciljeve koji su ostvarivi i na taj način nećete izgubiti motivaciju.

3. Pratite dobro organizovan trening program

Nažalost, većina početnika ili izabere previše napredan trening za svoj stadij ili u teretanu ide bez ikakvog plana. Posjećivanje svake sprave u teretani i izvođenje bezbroj ili malo setova bez ikakvog reda u najboljem slučaju može dati minimalne rezultate.

4. Ako želite postići rezultate ne potcjenjujte važnost prehrane

Bez pravilne prehrane nećete uspjeti u cilju da gubite masti i gradite mišiće. Prehrana je ono što pruža materijal za oporavak, energiju i rast. Zato se što bolje upoznajte sa prehranom bodibildera kako bi što prije došli do rezultata.

5. Morate imati dovoljno odmora. Mišići ne rastu dok trenirate !

Ovo je dio gdje mnogi griješe. Više nije uvijek i bolje. Dosta početnika želi što prije, što veće rezultate te svaki dan idu u teretanu i često treniraju samo određene mišićne grupe bez da im daju vremena za oporavak. Ovo će dovesti do potpuno suprotnog efekta – propadanja mišića. Osigurajte tijelu dovoljno odmora od treninga do treninga te dovoljno sna. Izbjegavajte da ostajete budni do kasno, ukoliko to baš ne morate jer ćete time održati nivo kortizola (hormona stresa) niskim. Sedam do osam sati sna će vas ne samo održavati  zdravim i punim energije već će osigurati uspjeh i u izgradnji tijela.

6. Konzistencija dovodi do uspjeha.

Istrajnost i upornost vas nikada neće izdati. Ukoliko niste postigli svoj cilj onoliko brzo koliko ste željeli, neka vas to ne obeshrabri. To čak možete iskoristiti kao dodatni motiv i u narednom periodu se još više posvetiti svome cilju. Budite istrajni u pravilnoj prehrani, redovnom treningu i dobrom odmoru i uspjeh sigurno neće izostati.

7. Vi kontrolišete što ćete pružiti svome tijelu.

ĐŒesto ćete morati da odolite raznim iskušenjima, prije svega u vidu lošeg izbora hrane. Ne dopustite da želja vašeg uma i tijela za slatkišima ili fast food-om bude jača od vaše želje da izgradite tijelo koje ste oduvijek sanjali. Zapamtite da samo vi kontrolišete šta ćete da stavite u usta. Hrana ne može kontrolisati vas !

8. Iskoristite suplemente pametno

Suplementi mogu imati jako bitnu ulogu ako se koriste kako treba i koliko treba. Nemojte da mislite da će neki suplement da nadoknadi to što se loše hranite i loše trenirate. Ali ako ste ova dva uslova odradili kako treba, suplementi će da daju dodatni podsticaj vašem tijelu za rast i omogućit će vam da lakše dostignete svoje dnevne nutritivne potrebe  kao i krajnje ciljeve.

9. Vjerujte u sebe

Zadnje, ali ne i manje važno, možda zvuči izlizano ali u vašem umu ne smije biti sumnje da ne možete postići što ste zacrtali. Ako vi ne vjerujete u sebe, ko će?

Podijeli