Savjetni centar

Savjetni centar

Preporučeni plan

9 poćetnićkih motivacijskih savjeta

9 poćetnićkih motivacijskih savjeta

Prije nego što odete u teretanu, probajte naći odgovore na pitanja u vezi sa promjenom životnog stila u svojim mislima ili srcu.

Mnogi ljudi pokušavaju da se fizički transformišu. Ali ipak malo ko uspije u tome.

Mnogo namjera je završilo u uglu, zajedno sa odbačenom odjećom za vježbanje i neiskorištenim članskim karticama, dok njihovi poraženi vlasnici sjede u naslonjaču i gledaju televiziju. I šta se moglo dogoditi, da su se samo pridržavali namjere tokom nekoliko sedmica, i dostigli kritičnu masu pomoću treninga, dijete i suplementacije. Ovo se može lako izbjeći. Ako slijedite ova jednostavna pravila kada počinjete, više bi ljudi uspjelo u svom naumu. Pa šta čekate? Krenimooooo!

1. Prepoznajte svoj potencijal

Šta vas pokreće? Razlog može biti medicinske ili emocionalne prirode, ili možda imate potrebu da započnete bolji i svježiji život. Zapišite razloge na samoljepljive bilješke i zalijepite ih na razna mjesta u kući, automobilu, i na monitor na poslu. Svaki put kad vidite ove vizualne podsjetnike, pokušat ćete da zapamtite zbog čega su bitni ti razlozi. Jednom kada to uradite, postićete čulo razuma, što će vas dovesti do odličnih rezultata. Sa fitnessom se nećete osjećati dobro samo izvana, već ćete razviti strpljenje, disciplinu i organizaciju.

2. Nemojte zabušavati - održite disciplinu

Vaše mogućnosti organizovanja i pridržavanja rasporeda je stvar disciplinovanja samog sebe, što nekim ljudima teško pada. Odličan citat: "Samodisciplina je rad kojeg ne želite da radite kada ne želite da radite." Sve što je bitno u životu zahtjeva jak karakter, odricanje, i oprez sa vaše strane. Pa ni fitness nije drugačiji. Ako ste sudjelovali u sportskim aktivnostima tokom srednje škole ili fakulteta, imate prednost kada govorimo o fitnessu, zato što ste ranije izgradili samodisciplinu. Naći ćete vremena za stvari koje su bitne. To radite sve vrijeme, samo što to ne primjećujete. Koliko puta ste žurili da započnete i završite neke zadatke u toku dana da biste ispoštovali zakazane dogovore? Odlazak u teretanu i odvajanje 45 minuta na fizičku aktivnost nije ništa drugačije!

3. Pratite svoj fizički napredak

Važno je da znate kada ste započeli, koliko ste napredovali, i koji su vam ciljevi. Kada primjetite napredak u vanjskom izgledu, dobijete podsticaj za dalje! Uvijek morate imati na umu da se ništa ne postiže preko noći, ali rezultati će doći. Samo je pitanje vremena. Radite sedmične ili dvo-sedmične provjere da vidite kako vaše tijelo napreduje, ako primjećujete promjene. Ne bazirajte svoj napredak na osnovu vage, jer mišići teže više od masnog tkiva. Slike i mjerenja su način na koji pratite napredak. Najlakši način za praćenje napretka je praćenje kako vam pristaje odjeća.

4. Organizirajte se, pripremite se i postignite cilj

Odlazak u teretanu bez plana je slično odlasku u prodavnicu bez liste za kupovinu. Povlačite se naokolo, zaboravljate zašto ste došli tamo te naposljetku završite odlazeći i zaboravljajući pola onoga što ste imali na umu kada ste došli. I ako ne obuzdavate svoj apetit sa svježom hranom i manjim obrocima, završićete na odjelu sa čokoladicama u prodavnici, ili na kasi u drive-through restoranu. Isplanirajte vježbe prije nego što odete u teretanu i ostavite dovoljno vremena na odrađivanje dobrog treninga. Veoma je jednostavno. Budite efikasna mašina. Organizacija je sinonim za uspjeh. Također pripremanje hrane je ključ. Ako imate 5-7 manjih obroka dnevno, ovo će vas odvratiti od prejedanja u toku jela. Neki ljudi pripremaju hranu za sedmicu unaprijed, dok drugi vole hranu pripremiti noć prije.

5. Postavite sebi rok

Rokovi jednostavno štede vaše vrijeme. Postavite sebi rok kako se ne biste skrenuli sa putanje.Također, rokovi vas čine odgvornijim osobama. Put ka cilju bez akcionog plana gotovo garantuje neuspjeh.

Vaš rok može biti dvanaestomjesečni  izazov ili neko značajno dešavanje koje slijedi.To će vas potaknuti da radite više i da se zadržite na pravom putu. Rokovi su odlični da obnovite osjećaj da nešto morate uraditi .

6. Pronađite partnera

Budite okruženi ljudima koji će vam pomoći da ostvarite svoje zacrtane ciljeve.Neka to budu osobe sličnih shvatanja koji će vas ohrabriti i dodatno motivisati kada to bude neophodno.

Posjetioci teretane ili treneri su najbolji izbor.Ne morate uvijek biti u teretani da biste iskoristili sve prednoti treniranja. Izađite vani. ĐŒesto postoji mnogo dešavanja i grupe koje će vam pomoći da zadržite zdrav način života: sajmovi zdravlja, klubovi za trčanje i biciklizam, planirnarenje itd.

Ako ne znate nikoga ko je u formi, možete posjetiti socijane mreže koje su odlične za uspostavljanje komunikacije sa različitim osobama koje vam mogu pomoći da ostvarite svoje ciljeve.

7. Vizualizirajte svoju motivaciju

Vizualni podsjetnici kao što su inspirativni citati, slike koje vas zadivljuju te vježbe koje biste željeli probati su odličan način da budete motivirani i ostvarite željene ciljeve.  Navedene stavke motivisale su mnoge osobe da uvedu promjene u svoj život.

Potražite na interentu stvari koje će vam pomoći održati vašu motivaciju. Motivacijsku tablu zadržite na vidljivom mjestu u vašem domu.

Motivacijske stranice sportista na društvenim mrežama potaći će vašu emocionalnu i mentalnu odgvornost.

8. Ne posustajte već kod prve greške

Upozorenje: Ponekad ćete i pogriješiti. Greške se događaju svakome. Ne kažnjavajte sebe ako ste propustili trening ili varali tokom dijete. Samo zato što ste jednim obrokom ugrozili dijetu ne znači da je morate prekinuti u potpunosti. Nastavite sa istim programom već naredni dan.

Ključ uspjeha je prepoznati problem, priznati grešku i nastaviti dalje. Mučenjem sa osjećajem krivnje ne postižete ništa.

 

9. Bodrite sebe

Vi morate biti svoj najveći motivator. Sve je u vašem stavu i načinu razmišljanja. Imate puno više kontrole nad samim sobom nego što to možete i zamisliti. Vašu snagu predstavlja količina pokreta tijela, hrana koju unosite, količina tečnosti, dodaci hrani i količina sna. Vi niste žrtva i nikada to niste ni bili. Ukoliko vi ne vjerujete u sebe i vaše ciljeve, neće ni drugi.

Želite li biti uspješni? Fokusirajte se na svoje ciljeve. Zanemarite svoje slabosti i to će vam pomoći da uspijete.

Da li ste na kraju dana utvrdili da ste radili više nego jučer? Ako je odgovor da, odlično! Potrudite se da radite još više. Ako je vaš odgovor ne, što vas tjera nazad? Samo vi!

 

Podijeli