Sve što trebate znati o sportu "Tenis"

Preporučuje se da sportisti imaju dobro izbalansiranu prehranu sačinjenu od svih prehrambenih sastojaka. U tenisu bi to bila 3 glavna jela na dan sa adekvatnim užinama između. Ne bi trebalo biti nekih značajnijih praznina u toku dana (4-5 sati) bez određenog unosa hrane.

Zbog ličnih potreba npr. nivo natjecanja,godine,kompozicija tijela teško je pružiti opčenitu formulu za iznos ugljikohidrata,proteina i masti koje su potrebne u ishrani. Karbohidrati su veoma važni u ishrani,jer pružaju energiju potrebnu da se ispuni zahtjevan trening i meč,te stoga trebaju biti prisutni. Medjutim,izbor ugljikohidrata je važan,npr.pasta,riža,krompir su namirnice na koje bi se trebali fokusirati tokom dana;naročito prije,tokom i nakon treninga. Unos karbohidrata treba kontrolisati naveče,kada se treba fokusirati da glavni izvor karbohidrata bude povrče.

Unos proteina ostaje ključni element prehrambene strategije,naročito kako bi se održao pozitivan balans proteina u toku dana. Protein treba konzumirati sa svakim jelom i sa užinama konzumiranim tokom dana. Poseban akcenat se stavlja na uzimanje proteina odmah poslije treninga i meča (u roku 30-60 min ) sa željom da se olakša oporavak. Poznato je da konzumiranje proteina sa karbohidratima unapređuje oporavak te bi stoga ovo trebala biti osnova za ishranu tenisera.

Kako se mnogi mečevi igraju po toplom i vlažnom vremenu nije samo važno da sportista održava unos tekučine,več i da nadoknadi natrijum i elektrolite izgubljene znojenjem. Unošenje tekučine pomalo i često je standardna preporuka,a za pračenje stanja hidratiziranosti tokom dana može se uzeti boja urina. Boja urina bi trebala biti blijeda/cista,ukoliko je žuta/tamna postoje šanse da se vježbanje započne u stanju dehidracije što može dovesti do smanjenja performansi. Svi igrači bi trebali nositi sa sobom bocu sa vodom tokom dana.

Preporučeni proizvodi