Sve što trebate znati o sportu "Snježni sportovi"

Dolazak zime s velikom radošču očekuju ljubitelji sportova na snijegu. Uz sistemsku pripremu i primjerenu opremu, užitak i kvaliteta sportsko-rekreacijske aktivnosti u velikoj mjeri ne ovisi baš o nama. Iščekivanje snijega te temperature koja če ga očuvati diktiraju vrijeme i količinu bavljenja snježnim sportovima. Na snijeg ponesite primjerene suplemente. AmiNO. Energy če Vam pružiti potreban energetski kick a nakon napornih svladavanja uspona ili padina godit če vam proteinske čokoladice koje lako možete staviti u džep svoje jakne.

Iz iskustva, dakle, znamo kako nastojimo iskoristiti svaki trenutak povoljan za skijanje i snowboarding te nam umor i nedostatak snage može predstavljati veliki problem. Složit čemo se da je umor luksuz koji si ne smijemo dopustiti.

Snježni sportovi su vrlo naporni i zahtijevaju višesatnu angažiranost uz veliku koncentraciju kako bismo izbjegli neugodne ozljede. Pripremajmo i dizajnirajmo svoju prehranu, imajuči na umu da nas čeka dugotrajna aktivnost te da umor i glad povečavaju izglede za ozljede.

Zahtjevi koje pred nas stavljaju snjezni sportovi

The Internal Oblique (IO) je manji i tanji misic koji lezi ispod vanjskog bocnog trbusnog zida i proteze se u dijagonalno suprotnom smjeru. Polazi od unutrasnjeg dijela bedrenjace i zavrsava u donjem dijelu 6 rebra. Lijevi IO je aktivan kad se torzo okrece u lijevo, a desni pri zakretanju torza u desno. Jačanje ovog mišiča če unaprijediti performanse kod aktivnosti kao što su skijanje, snowboarding i slično. Pored velikog napora koji trpi trbušni zid, zbog stalnog mijenjanja pravca, opšte je poznato da su jaki temelji tj. noge karakteristika onih koji se bave sportovima na snijegu. Kako bismo obezbijedili potrebne gradivne materije svome tijelu nakon treninga na snijegu potrebno je odmah po zavrsetku treninga obezbijediti proteinski napitak sa glutaminom i BCAA amino kiselinama za oporavak i poticaj rasta. Svako serviranje Gold Standard 100% Whey proteina vam pruza upravo to, 24 grama proteina, 5.5 grama BCAA te 4 grama glutamina i glutaminskih prekursora koji če obnoviti mišiče i pokrenuti rast i razvoj.

Dobra energetska priprema

Trening na visini i pri hladnim uvjetima može povečati potrebe sportaša na snijegu za energijom, međutim dokazano je da unos hrane kod ovih sportista na visini opada za 10%-50% zavisno od težine uspona i individualne tolerancije. Baš kada sportašu najviše treba energija, na velikim visinama, razrijeđeni kiseonik smanjuje njegov apetit i želju za jelom, čineči gubitak težine i snage ozbiljnim problemom. Još jedan od problema koji se javljaju jeste manjak vremena za konzumaciju čvrstog obroka,upravo tada u pomoč pristiže ON-ov Serious Mass, kreiran da pruži 1250+ kalorija po serviranju te 50 grama proteina iz različitih izvora-sirutke, jajeta i kazeina, što ga čini idealnim zamjenskim obrokom. Još jedna od prednosti ovog suplementa jeste ta što sportaša neče učiniti teškim i tromim te mu nužno potrebnu energiju koristiti na dugotrajnu probavu kako bi to učinio čvrsti obrok.

Što se tiče čvrste hrane karbohidrati kao što su sušeno voče, milkšejk, žele slatkiši i barovi od žitarica su veoma korisni. Također, vruče supe bazirane na riži, krompiru i pasti su lako probavljivi i mogu pružiti faktor “dobrog osječaja” za sportistu. Hrana koja je bogata antioksidantima, kao voče i povrče također može biti korisno u borbi protiv stresa koji se može pojaviti na visinama i u ekstremnim uslovima. Preporučljivo je da ovakvi sportaši pred sezonu treninga i natjecanja prakticiraju konzumiranje jela na visini i u ekstremnim uslovima; hrana koju jedu npr. na nivou mora ili u poznatim uslovima može imati suprotan uticaj u nepoznatim okolnostima.

Unos tekučine je također nešto na što se treba obratiti pažnja. Naročito na visinama dehidracija pogoršava simptome visinske mučnine i smanjuje apetit. Ako sportista počne da osječa zamor, ima glavobolju ili se osječa žednim moguče je da je došlo do dehidracije. Karbohidratni napitci kao što su sportska piča su preporučljivi kako bi se nadoknadio nivo tekučine,napunile rezerve i nadoknadili elektroliti izgubljeni kroz znoj.

Druga razmatranja

Imunitet

Mnogi sportisti koji imaju dobro izbalansiranu prehranu če unijeti dovoljno vitamina i minerala koji če zadovoljiti njihove nutritivne zahtjeve bez potrebe za dodatnim suplementima. Međutim,dobar multi-vitamin može pružiti korisnu policu osiguranja tokom zimskih mjeseci, te je poželjno da se dobrim kompleksom vitamina i minerala spriječi pojava prehlade ili bolesti koje su česte zbog klimatskih uvjeta u zimskim mjesecima. Svakako da ne želite da vas prehlada vrati na početak trenažnog procesa ili onemoguči dalji napredak. Opti-Men je multivitaminski suplement koji pruža preko 70 aktivnih supstanci, kako vitamina tako i minerala, te zadovoljava i više od dnevnih potreba za ovim mikronutrijentima.

Preporučeni proizvodi