Sve što trebate znati o sportu "MMA"

Zbog volumena i intenziteta treninga koji mnogi borci rade krucijalno je osigurati dovoljan unos energije u toku dana. Osnova ovome je platforma redovnih jela. Za večinu je normalno da imaju 3 obroka u toku dana,ali za one koji naporno treniraju bilo bi poželjno da povečaju broj manjih jela i/ili osiguraju dovoljno užina u toku dana.

Postoji dosta informacija o procentu karbohidrata,masnoča i proteina koji je potrebno unijeti kroz ishranu. Ovo je teško za uraditi,te večina uputa predlaže unos ugljikohidrata i proteina zasnovan na tjelesnoj težini npr. 2 grama proteina na kilogram tjelesne težine na dan. Nažalost ove upute nije uvijek lahko sprovesti u djelo te za večinu važi pravilo da trebaju konzumirati karbohidrate i proteine u svakom jelu. Ugljikohidrate sa niskim glikemijskim indeksom je bolje konzumirati u glavnim jelima,dok je ugljikohidrate sa visokim glikemijskim indeksom bolje konzumirati prije,tokom i poslije treninga.

Visok unos proteina je popularan kod MMA boraca,uglavnom zbog količine treninga snage. U praksi protein bi trebao biti zastupljen u svim jelima i užinama u toku dana,sa posebnim naglaskom poslije treninga,naročito zbog udaraca i fizičkog kontakta u MMA. Kombinacija životinjskih i biljnih izvora je važna.

Unos vode je još jedan važan faktor. Količina koju če svaki pojedinac izbaciti na znoj je individualna i zavisi od više faktora. Dehidracija dovodi do smanjenja intenziteta treninga,te je pravilan unos tekučine u toku dana zaista od velike važnosti. Boja urina je najjednostavniji način da pratite stanje hidratiziranosti,jer urin koji je žut/obojen predstavlja stanje dehidracije.

Preporučeni proizvodi