Sve što trebate znati o "Ostani fit"

Ostvarivanje cilja da budete fit i zdravi predstavlja životno opredijeljenje ukoliko zaista želite da vidite i osjetite razliku. Kada planirate svoj fitnes program,važno je zapamtiti da je prehrana važna koliko i trening. Vaša jela bi trebala uvijek sadržavati mix proteina,karbohidrata i esencijalnih masti.

Protein je ključan za obnovu i izgradnju mišiča. Preporuka je da konzumirate 2 grama proteina po kilogramu tjelesne težine na dan. U svakodnevnoj ishrani,najkvalitetniji izvori proteina su jaja,mlijeko,sir,meso,riba i meso peradi.

Karbohidrati su omiljeni izvor energije našem tijelu i esencijalni su kao pokretačka snaga za ostvarenje vaših ciljeva. Najvažnije je izabrati složene karbohidrate koji su puni hranjivih tvari i vlakana npr.ražev hljeb,zobene pahuljice,smeđa riža i krompir.

Masti se često posmatraju kao neprijatelj ali one su veoma važan dio zdrave ishrane. Izbjegavajte zasičene i trans masnoče,i fokusirajte se na poly nezasičene i mononezasičene masti npr.ribe iz hladnih rijeka,bademi,orasi i avokado.

Nagrađivani ON proteini sirutke sadrže samo sastojke visoke kvalitete i odličnog okusa. Kada se uzme poslije treninga nadomjesti energiju i pruži vitalne proteine koji su potrebni za mišični oporavak.

Preporučeni proizvodi