Sve što trebate znati o "Izgradi mišiče"

Sve što trebate znati o mišičnoj masi

Da bi izgradili mišičnu masu eksperti preporučuju da konzumirate oko 2 grama proteina na kilogram tjelesne težine na dan. Na primjer ako ste teški 80 kg trebali bi konzumirati oko 170 grama proteina dnevno. Ova količina bi trebala da se unosi uglavnom čvrstom hranom a zatim dodacima prehrani onoliko koliko je potrebno.

Koristan savjet je da počnete voditi dnevnik ishrane sa podacima koliko proteina unosite. Zatim možete dostiči vaš željeni dnevni unos proteina sa našim proizvodima kao što su Platinum Hidrowhey ili Gold Standard 100% Whey. Treba imati na umu da jedno serviranje Platinum Hydrowheya sadrži 30 grama,dok serviranje Gold Standard 100% Whey-a sadrži 24 grama proteina.

Protein sirutke se vrlo brzo apsorbuje zato se preporučuje da se konzumira odmah nakon buđenja i prije i/ili poslije treninga.

Osim njega,kazein je koristan za izgradnju mišiča jer je to najsporiji protein od svih. Kako bi spriječili kataboličke procese propadanja mišiča,uvrstite kazeinski šejk prije spavanja.

Ovi proteini spojeni sa dobrim multi-vitaminom bi bili fantastična kombinacija za postizanje mišične mase.

Preporučeni proizvodi